De nieuwe manier van werken verandert de manier waarop we communiceren, vraagt om nieuwe technologieën en maakt het mogelijk om flexibel om te gaan met de beschikbare infrastructuur.

 

Dialog biedt u bedrijfszekere oplossingen op maat die u en uw medewerkers in staat stellen om efficiënt plaats- en tijdsonafhankelijk te vergaderen. Onze toepassingen maken het tevens mogelijk om informatie op te slaan en te delen met wie, waar en wanneer u en uw medewerkers dat wensen.

Bovendien is het mogelijk om de inhoud van wat gezegd en getoond werd opzoekbaar ter beschikking te stellen. Daarnaast biedt Dialog eenvoudige toepassingen om uw vergaderzalen en aanverwante middelen als ook de signalisatie op een gebruiksvriendelijke manier te beheren.

 

 

Plaatsonafhankelijk: een vergadering bijwonen waar u wil en wanneer u wil

– Schermen delen met verschillende deelnemers van een vergadering, waar die zich ook bevinden.

– Nota’s nemen op een centrale presentatie op je eigen device en die lokaal opslaan.

– Kijken wat anderen op hun scherm hebben staan.

– Video conferencing in topkwaliteit en zelfs in full HD.

We kunnen u al een totaaloplossing bieden voor de prijs van één business trip.

 

Gratis proberen? Contacteer ons!

 

 

Tijdsonafhankelijk: time & knowledge management

Met Panopto technologie kunnen we vergaderingen en presentaties opnemen of streamen en delen over de hele wereld. Zo hoeft niet iedereen fysiek aanwezig te zijn. U kan meevolgen en interactief deelnemen aan de vergadering of presentatie van bij u thuis of waar u maar wil.

Opgenomen videomateriaal kunnen we bovendien managen, bijhouden en delen zodat er geen kennis verloren gaat en u altijd on-demand een presentatie kan bekijken. Zo blijft de kennis van een vergadering bewaard en dankzij ons systeem, waarbij u zelfs kan zoeken op inhoud, bouwt u een kennisdatabank binnen uw bedrijf.

Ieder bedrijf werkt anders en daarom stellen we bij klanten ook altijd een voorstel op maat voor. Op die manier koopt u geen dingen die u niet nodig heeft of niet kan gebruiken. Naast het installeren van soft- en hardware voorzien we ook telkens opleiding en support zodat u zorgeloos kan vergaderen.

 

Gratis proberen? Contacteer ons!

 

 

Vergaderzalen en bezoekers beheren

Onze Pronestor software laat u toe vergaderzalen efficiënt te beheren. We kunnen koppelen met Outlook of Google zodat u in één systeem kan werken. Tegelijk met de zaalboekingen beheert u ook de catering zodat koffie, broodjes of een lunch gekoppeld worden aan het aantal bevestigingen. Bij een annulering wordt meteen ook de catering geannuleerd. Naast het beheer van vergaderzalen installeren we ook displays aan elke zaal die de info geven die u wenst. Pronestor visitor management zorgt ervoor dat uw bezoekers verwelkomd, geregistreerd en weer uitgecheckt worden.

Om het helemaal mooi te maken kunt u perfect rapporteren hoeveel vergaderzalen gemiddeld met hoeveel mensen werden gebruikt. Zo ziet u welke zalen onderbenut zijn en beter anders kunnen gebruikt kunnen worden.

 

Gratis proberen? Contacteer ons!

Na een kort intakegesprek om te kijken wat u exact wel en niet nodig heeft, levert en plaatst Dialog alle nodige apparatuur. Bovendien leveren we die mét support en mét korte opleiding zodat u te allen tijde optimaal de apparatuur kan benutten.